"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir müzeyi, Eylül ayında 347, Ekim ayında ise 351 kişi ziyaret etmiştir. Bu müzeyi toplam kişi ziyaret etmiştir? sınıf defteri oku
Cebimde 16 liram var. Abimin parası, benim paramdan 4 lira eksiktir.İkimizin toplam kaç lira parası var? sınıf defteri oku
Dedelerin saçlarının beyazlaşması zihinsel bir değişikliktir. sınıf defteri oku
Bir günde 15 sayfa kitap okuyan Mehmet bir haftada kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Artacak çikolatayı da kendisine ayırmayı düşünen İrem bu durumda her bir arkadaşına kaç çikolata vermiş ve kendisine kaç çikolata ayırmış olur? sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuktan oluşan aileye .............. aile denir. sınıf defteri oku
Yukarıdakilerden hangileri doğrudur? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi Hz.Muhammed`in özelliklerinden biri değildir? sınıf defteri oku
Sınıfınızın bir krokisini çizerek tanıtınız . sınıf defteri oku
Şeytanın Allah`ın rahmetinden kovulmasına sebep olan karakteri aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Hangi cümledeki ses sayısı daha fazladır? sınıf defteri oku
Her insan yeteneklerine göre mesleğini seçer. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi