"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Hz Muhammedin Medine`de yaptığı ilk şey nedir? sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuktan oluşan aileye .............. aile denir. sınıf defteri oku
 Aşağıdaki besin guruplarından hangisi bize güç veren besinlerdir? sınıf defteri oku
Ali kitabının 63 sayfasını sabah 20 sayfasını akşam okumuştur. Ali’ bir gün boyunca kaç sayfa kitap okumuştur? sınıf defteri oku
Sorulara cevap vermek için parmak kaldırmalıyız. sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
Okul çantamızı ........  .................  göre hazırlarız. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
Hangisi küpün açılımıdır? sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
“Pisiklete binerken dikkatli olmalıyız. ” Bu tümcede hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Sınıfımızdaki basketbol çalışmalarına katılan erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 6 eksiktir. Basketbol çalışmalarına katılan kız öğrencilerimiz 28 kişidir. Sınıfımızın mevcudu 62 olduğuna göre, sınıfımızda basketbol çalışmalarına .... sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi