"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sabah yemeği mutlaka yapmamız gereken bir .........   ve .............  denir. sınıf defteri oku
Bir müzeyi, Eylül ayında 347, Ekim ayında ise 351 kişi ziyaret etmiştir. Bu müzeyi toplam kişi ziyaret etmiştir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki eşya sayı eşleşmesinde hangi sayılar boşta kalır? sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 9 inek,6 koyun,25 tavuk vardır.Bu hayvanların  ayak sayıları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Öğretmenlerimiz ve arkadaşlarımız ile konuşurken ........  olmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıf kitaplığımızda 84 kitap vardı. Oya 39 kitap getirdi. Ahmet ise Oya`dan 17 fazla kitap getirdi. Sınıf kitaplığımızda kaç kitap oldu? sınıf defteri oku
Güneş dünyanın uydusudur. sınıf defteri oku
221+138=?
Yukarıdaki işlemin sonucu aşağıdakilerden hangisidir ?
sınıf defteri oku
Alperen`e babası haftalık 35 lira harçlık vermektedir. Alperen`in günlük harçlığı kaç liradır? sınıf defteri oku
4 metrelik yolun 1 metre 50 santimetresini yürüdüm.Geriye kaç santimetrelik yolum kaldı? sınıf defteri oku
İlgi ve yetenekler kişiden kişiye değişir. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızın eşyalarını izin alarak kullanmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi