"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Otobüse 6 yolcu daha binerse 17 yolcu olacak. Birinci durakta 8 kişi inerse otobüste kaç yolcu kalır? sınıf defteri oku
İslam`a göre kişinin dinini seçmesine kim karar verir? sınıf defteri oku
Müzeler bilim, sanat eserlerinin toplandığı, korunduğu ve sergilendiği yerlerdir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki yüzlerden hangisi şaşkın bir ifadedir? sınıf defteri oku
Bir gün ........ saattir. sınıf defteri oku
Dört tane ana yön vardır. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi iyi bir insanda bulunmaz? sınıf defteri oku
Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
Bugün nasıl hissetiğinizi beş kurallı ve düzgün cümeyle anlatın.

sınıf defteri oku
Ömer Mahmut`un 230 lirası, Eda ve Sima`nın 124 lirası vardır. Ömer Mahmut ile Eda Sima ile paralarını birleştirerek 760 liraya okula bir projeksiyon cihazı almak istiyorlar. Ömer Faruk ile Nur Sima`nın daha kaç liraya ihtiyaçları vardır? sınıf defteri oku
Bir arkadaşımıza cevap verirken başımızı yukarıya doğru kaldırmayı ........ anlamına kullanırız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi