"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Vücudumuz, yiyeceklerimiz, giyeceklerimiz temiz olmalıdır.
sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi  ad (isim) değildir ? sınıf defteri oku
Bitkilerin yaşayabilmesi için hava, güneş ve suya ihtiyacı vardır. sınıf defteri oku
 Halama, 750 mandalın 250 tanesini verdik. Bize geriye kaç mandal kalır? sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
Bir öğrenci “ 125 – 608 – 100 – 325 – 98 “ sayıları arasından iki sayı seçip toplama yaparak en büyük sonuca ulaşmak istiyor. Bu öğrenciye yardımcı olur musunuz? sınıf defteri oku
İnsanların dünyada iken sarf ettikleri her bir sözün yazıldığı ve kaydedildiği; mahiyeti bizce bilenemeyen ilahi kayda ne denir? sınıf defteri oku
Bilmediğimiz kelimelerin anlamını sözlük yardımı ile öğrenebiliriz. sınıf defteri oku
Bir meyve bahçesinde 56 kiraz ağacı, 49 vişne ağacı vardır. Kiraz ve vişne ağaçlarının toplamı kadar da elma ağacı olduğuna göre bu bahçede kaç ağaç vardır? sınıf defteri oku
Hasta olan kişilere ........... .........  demeliyiz. sınıf defteri oku
Sınıfımızdaki eşyaları ..............  kullananları uyarmalıyız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi