"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kuşku duymadan  inanma ve bağlanma duygusuna ....................  denir. sınıf defteri oku
Her evde o eve ait belirli .............. vardır. sınıf defteri oku
Beni dünyaya getiren kişi ............... sınıf defteri oku
Kışın gündüzler uzun olur. sınıf defteri oku
Belediye otobüsü ilk durakta 10, ikinci durakta 15, üçüncü durakta 25 yolcu almıştır. Otobüste üçüncü duraktan sonra toplam kaç yolcu olmuştur? sınıf defteri oku
Aşağıdaki cümlelerde yanlış duygu ve düşünceler yerine örnekteki gibi doğru olanları yazınız. sınıf defteri oku
Silgisini izinsiz alan Ahmet’e karşı Ali nasıl tepki vermelidir? sınıf defteri oku
Güzel bir hediye aldığımız zaman seviniriz. sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
Allahu Tealanın kaç ismi vardır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi iyi bir arkadaşın özellikleri olabilir ? sınıf defteri oku
Sınıfımızda 16 erkek öğrenci vardır. Kızlar erkeklerden 6 kişi fazla olduğuna göre, sınıfımızda kaç kız öğrenci vardır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi