"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

 " A < (42 X 5) "eşitsizliğinde "A" yerine yazılabilecek en büyük sayı kaçtır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi namazın dışındaki farzlardan değildir? sınıf defteri oku
Kendi başımıza yapamadığımız faaliyetlerde yardım almalıyız.
sınıf defteri oku
Bilinçli bir tüketici alacağı ürünün ..................  damgasına bakar. sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Matemetik dersinde kullanırız. sınıf defteri oku
Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
.............- çömlek oyunu eskiden oynanan oyunlardandır. sınıf defteri oku
Müzelerdeki eşyaları istersek satın alabiliriz sınıf defteri oku
"Elli bir" sayısı rakamla 41 diye yazılır. sınıf defteri oku
Otobüse 6 yolcu daha binerse 17 yolcu olacak. Birinci durakta 8 kişi inerse otobüste kaç yolcu kalır? sınıf defteri oku
Yarın; ....... sonra gelecek gün için kullanırız. sınıf defteri oku
Yanlı davranışlar arkadaşlığı ..................  etkiler. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi