"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kesici, patlayıcı ve yanıcı maddelerden ............ durmalıyız. sınıf defteri oku
Okuldan eve dönerken bizi oyun oynamaya çağıran arkadaşlarımıza hayır diyebiliriz. sınıf defteri oku
Yukarıda kaç dilim pasta vardır? sınıf defteri oku
İlk müslümanlar kimlerdir? sınıf defteri oku
Hasta olan birisine `Rica ederim.` deriz. sınıf defteri oku
Farklılıklara ............. göstermeliyiz. sınıf defteri oku
Bir meslek sahibi olmak için o meslek ile ilgili eğitim almalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfta top ile oynamak yanlış bir davranıştır. sınıf defteri oku
Sınıfta soruları doğru yapınca mutlu olurum. sınıf defteri oku
Beslenme canlıların ortak özelliğidir. sınıf defteri oku
Sınıfta koşarken kazara çarptığımız arkadaşımızdan ............. sınıf defteri oku
19 -  18  - 17 - ..... -15
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı yazılmalıdır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi