"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

68’in 7 katı ile 87’nin 8 katının farkı kaçtır?  sınıf defteri oku
Bir çarpma işleminde çarpanlardan biri 18, diğeri  26 ise çarpım kaçtır?  sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
2 saatte 120 sayfa kitap okuyan babam, çeyrek saatte kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
Bir meslek sahibi olmak için o meslek ile ilgili eğitim almalıyız. sınıf defteri oku
Gözlerimizin rengini anne - babamızla .......... olabilir. sınıf defteri oku
Fırtına ağaçları devirdiği ................ yol kapanmış. sınıf defteri oku
Öğrencilerden hangisi söyledikleri cümlelerde zıt anlamlı kelime kullanmamıştır? sınıf defteri oku
Yılın belli günlerinde ihrama girerek Kabe`yi tavaf etmek ve Arafat`ta vakfe yapmakla yerine getirilen ibadet aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Atatürk ilk öğrenimine ....... mektebinde başlamıştır. sınıf defteri oku
Kutup yıldızı her zaman ............ gösterir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi