"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Apartmanımız 6 katlı ve yüksekliği 12 m ‘dir. Buna göre her katın yüksekliği kaç m ‘dir? sınıf defteri oku
2 saatte 120 sayfa kitap okuyan babam, çeyrek saatte kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Aile bireyleri arasındaki benzerlikler ve farklılıklar olabilir. sınıf defteri oku
 kelimesinde harflerden kaç tanesi simetriktir? sınıf defteri oku
Ders zili çalınca sıramıza oturup öğretmeni beklemeliyiz. sınıf defteri oku
Banyo yaparken büyüklerimizden yardım almamıza gerek yoktur. sınıf defteri oku
Vücudumuz, yiyeceklerimiz, giyeceklerimiz temiz olmalıdır.
sınıf defteri oku
 Aşağıdaki besin guruplarından hangisi bize güç veren besinlerdir? sınıf defteri oku
"Anne çarşıya gidelim mi ... "
Yukarıdaki cümlenin sonuna hangi seçenekteki noktalama işareti gelmelidir? sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken yere bakmalıdır. sınıf defteri oku
Okula geliş-gidişlerde yolun.... tarafından gitmeliyiz. sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi