"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bizden farklı düşünen arkadaşlarımız ile oyun oynamamalıyız. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi iyi bir insanda bulunmaz? sınıf defteri oku
Yemeğe başlamadan ...........  yıkamalıyız. sınıf defteri oku
Olaylar karşısındaki duygularımız olumlu yada olumsuz olabilir. sınıf defteri oku
Hediye 25 TL`ye etek,18 TL `ye bluz aldıktan sonra cebinde 43 TL`si kalmış. Alışverişe çıkmadan önce Hediye`nin kaç lirası vardı? sınıf defteri oku
Ailemizin belirlediği eve giriş - çıkış saatlerine uymalıyız. sınıf defteri oku
Okul kurallarına uymadığınızda ortaya çıkabilcek beş sorunu çözümüyle birlikte yazınız  sınıf defteri oku
Evdeki görevleri paylaşmak bize ............ değerler katar. sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 9 inek,6 koyun,25 tavuk vardır.Bu hayvanların  ayak sayıları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Yukarıdaki boşluklara sırasıyla aşağıdakilerden hangileri gelmelidir? sınıf defteri oku
sınıf defteri oku
Elif, Kurban  Bayramı`nda   anneannesinden  20 TL,dedesinden anneannesinin verdiği harçlıktan 15 TL daha fazla  anne ve babasından ise 18 er TL harçlık toplamış.Elif toplam kaç TL bayram harçlığı toplamıştır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi