"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Okulda ders yapılan bölümlere ........ denir. sınıf defteri oku
Hediye parasının 15 lirasını Ceren`in babası üstlendiğine göre her biri kaçar lira verirse ihtiyaçları olan 225 lirayı tamamlamış olurlar? sınıf defteri oku
Dini bayramlar milli birlik ve beraberliğimiz için önemlidir. sınıf defteri oku
................. ihtiyaçlarımızı karşılamak için kullandığımız bir araçtır. sınıf defteri oku
Yolcu  ve yük taşımaya yarayan araçlara ............... araçları denir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki yüzlerden hangisi mutludur?
sınıf defteri oku
Evde görevlerimizi zamanında yerine getirdiğimizde işlerimiz daha çabuk biter. sınıf defteri oku
Yakın bir arkadaşınız başka bir kente taşınmak zorunda kaldığında ne hissedersiniz? sınıf defteri oku
Ali bu durumu düzeltmek için aşağıdakilerden hangisini yapmalıdır ? sınıf defteri oku
Hangisi sadaka-i cariye (sevabı bitmeyen sadaka) değildir? sınıf defteri oku
Peygamber efendimizin ilk hicreti nereye olmuştur? sınıf defteri oku
İnsanlarla konuşmadan iletişim kurabiliriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi