"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sınıfımızda yerlere çöp atan arkadaşlarımızı ...................  sınıf defteri oku
 Anıl’ın 8 tane kırmızı, 5 tanede siyah kalemi vardı. Anıl’ın kalemlerinin toplamı kaç  tanedir?  sınıf defteri oku
Öğrencilerden hangisi söyledikleri cümlelerde zıt anlamlı kelime kullanmamıştır? sınıf defteri oku
Yemeğe büyüklerimiz başlamadan önce başlamamalıyız. sınıf defteri oku
İslam`a göre kişinin dinini seçmesine kim karar verir? sınıf defteri oku
Eş görevli kelimeleri birbirinden ayırmak için ............. işareti kullanırız. sınıf defteri oku
Yukarıda verilen örüntüde soru işareti (?) yerine aşağıdakilerden hangisi gelmelidir ? sınıf defteri oku
Okulumuzdaki 450 öğrenciden 300 tanesi bahçeye çıkmıştır. Bahçeye çıkmayan öğrenci kaç kişidir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerden anlamlı bir cümle oluşturursak hangisi en sonda yer alır? sınıf defteri oku
70 - ..... - 90  - 100
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı yazılmalıdır? sınıf defteri oku
Bir öğrenci “ 125 – 608 – 100 – 325 – 98 “ sayıları arasından iki sayı seçip toplama yaparak en büyük sonuca ulaşmak istiyor. Bu öğrenciye yardımcı olur musunuz? sınıf defteri oku
Yarım torba un 8 kilogramdır. 7 torba un kaç kilogramdır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi