"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Evde bize düşen ........... ve sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz. sınıf defteri oku
Kırtasiyeden 40 tane çizgili kâğıt, 60 tane çizgisiz kâğıt aldım. Aldığım kâğıtların hepsi kaç tanedir? sınıf defteri oku
Hayalinizdeki evi bir şiir yazarak anlatnız.

sınıf defteri oku
Cumhuriyet bayramı 29 Ekimde kutlanır. sınıf defteri oku
Araç-gereçlerimi en sevdiğim ders göre hazırlarım. sınıf defteri oku
Söz anneme verdim ben yukarıdaki cümlenin düzenli ve kurallı olan hali aşağıdakierden hangisidir ? sınıf defteri oku
Önemli tarih olaylarının zamana göre sıralanmasına .............. denir. sınıf defteri oku
84 santimetreye kaç santimetre daha eklersek 1 metre olur? sınıf defteri oku
 Aşağıdaki besin guruplarından hangisi bize güç veren besinlerdir? sınıf defteri oku
900 misketimin 450 tanesini arkadaşıma verdim. Bana kaç misket kalır? sınıf defteri oku
Arkadaşımızın konuşması bitmeden bizde konuşabiliriz. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisini görme duyumuz ile fark edemeyiz? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi