"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir öğrenci “ 125 – 608 – 100 – 325 – 98 “ sayıları arasından iki sayı seçip toplama yaparak en büyük sonuca ulaşmak istiyor. Bu öğrenciye yardımcı olur musunuz? sınıf defteri oku
İlgi ve yeteneklerimiz bizi birbirimizden farklı yapar. sınıf defteri oku
Bir yılda ............. gün ve 6 saat vardır. sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelimelerden hangisi ünlü harf ile bitmiştir? sınıf defteri oku
 38 doğal sayısını 17 katının 69 fazlası kaçtır?  sınıf defteri oku
Yönler  ........... göre belirlenir. sınıf defteri oku
Kalem ya da silgimizi izinsiz alan arkadaşlarımızı uyarmalıyız. sınıf defteri oku
Araç-gereçlerimi en sevdiğim ders göre hazırlarım. sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku
Yemeğe başlamadan ...........  yıkamalıyız. sınıf defteri oku
Yemeğe büyüklerimiz başlamadan önce başlamamalıyız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki eşya sayı eşleşmesinde hangi sayılar boşta kalır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi