"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sözlük ve imla kılavuzunu kaynak kitap olarak kullanamayız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki cümleleri olayların oluş sırasına koyarsaksıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
1-Çantayı hazırlamak
2- Ders çalışmak
3- Ders programına bakmak

Yukarıdakileri oluş sırasına göre dizersek sıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
Aşağıdaki cümlelerde yanlış duygu ve düşünceler yerine örnekteki gibi doğru olanları yazınız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku
"Otobüs yolculuklarında nelere dikkat etmeliyiz" cümlesinin sonuna hangi noktalama işareti gelmelidir ? sınıf defteri oku
Cumhuriyet Bayramı’nda sınıfımızı süslemek için 145 bayrak ve 342 tane Atatürk resmi kullandık. Sınıfımızı süslemek için toplam kaçntane materyal kullanmışız? sınıf defteri oku
Farklılıklarımız bize değer katar. sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x21= 25x3= 32x30= sınıf defteri oku
Müzelerdeki eşyaları istersek satın alabiliriz sınıf defteri oku
Sınıfınızın bir krokisini çizerek tanıtınız . sınıf defteri oku
Yukarıdaki çarpma işleminde soru işareti yerine hangi sayı gelmelidir?
sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi