"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Öğrencilerden hangisi söyledikleri cümlelerde zıt anlamlı kelime kullanmamıştır? sınıf defteri oku
"Bilsin ki insan için kendi çalışmasından başka bir şey yoktur.” "Allah’a güvenmek demek boş boş beklemek değildir." "İnsana düşen elinden geleni yapmak ve gerisini Allah’a bırakmaktır." Yukarıda bahsedilen her mü’minde bulunması gereken davranış hangisid sınıf defteri oku
Tüm aile bireylerinin gösterildiği tabloya aile ............ denir. sınıf defteri oku
Alfabemizde ....... sesli ve ...... sessiz harf vardır.
Yukarıdaki boş bırakılan yerlere sırası ile ne yazılmalıdır?
sınıf defteri oku
Hediye 25 TL`ye etek,18 TL `ye bluz aldıktan sonra cebinde 43 TL`si kalmış. Alışverişe çıkmadan önce Hediye`nin kaç lirası vardı? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi, dış temizlik çeşitlerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
Güneşten sadece insanlar faydalanırlar. sınıf defteri oku
Çöpleri daima  .. kutusuna atarım. 
Yukarıdaki boşluğa hangi kelime gelmelidir? sınıf defteri oku

diyerek tüm insanlara kucak açan ünlü düşünürümüz kimdir? sınıf defteri oku
Ders kitaplarını kaynak kitap olarak kullanırız. sınıf defteri oku
"Şamil peynir yedi." cümlesinde kaç tane ünsüz ( sessiz) harf vardır? sınıf defteri oku
Bir sınıfta 14 kız öğrenci vardır. Erkek öğrencilerin sayısı ile kızlardan 4 fazladır. Bu sınıfta kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi