"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Çeyrek saatte 7 soru çözen Yaren, 1 saatte kaç soru çözer? sınıf defteri oku
sınıf defteri oku
"Otobüs yolculuklarında nelere dikkat etmeliyiz" cümlesinin sonuna hangi noktalama işareti gelmelidir ? sınıf defteri oku
Boya kalemleri ......... .......... dersinde kullanılan araç gereçleridir. sınıf defteri oku
Atatürk bize birçok hak ve hürriyet kazandırmıştır. sınıf defteri oku
Güneşten sadece insanlar faydalanırlar. sınıf defteri oku
Allahın emir ve yasaklarını peygamberlerine bildirmesine ne denir? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi olumlu bir duygudur? sınıf defteri oku
Ali bu durumu düzeltmek için aşağıdakilerden hangisini yapmalıdır ? sınıf defteri oku
Bizden farklı düşünen arkadaşlarımız ile oyun oynamamalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfımızdaki basketbol çalışmalarına katılan erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 6 eksiktir. Basketbol çalışmalarına katılan kız öğrencilerimiz 28 kişidir. Sınıfımızın mevcudu 62 olduğuna göre, sınıfımızda basketbol çalışmalarına .... sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerimiz arasında ilişki vardır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi