"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

61’nin 7 katının 20 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku
Yukarıda verilen örüntüde soru işareti (?) yerine aşağıdakilerden hangisi gelmelidir ? sınıf defteri oku
Kurban bayramı et yemek için kutlanır. sınıf defteri oku
Kışın gündüzler uzun olur. sınıf defteri oku
Yukarıdaki pastaların kaç tane olduğunu sayan Şamil hangi sayıyı defterine yazar? sınıf defteri oku
Ramazan bayramı dini bayramdır. sınıf defteri oku
Müzeler bilim, sanat eserlerinin toplandığı, korunduğu ve sergilendiği yerlerdir. sınıf defteri oku
Sağlıklı olmak için dengeli ve düzenli beslenmeliyiz. sınıf defteri oku
Grup çalışmalarında yapılacak işleri paylaşmak bize zaman kazandırır. sınıf defteri oku
Hepsini bir solukta okumak istiyorum. Babam "Kitap en iyi arkadaştır." diyerek bu arkadaşlarımla iyi geçinmemi istedi. Metne göre, çocuğu hiç üzmeyen nedir? sınıf defteri oku
Ders kitaplarını kaynak kitap olarak kullanırız. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi Hz.Muhammed`in özelliklerinden biri değildir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi