"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Öğretmenlerimiz ve arkadaşlarımız ile konuşurken ........  olmalıyız. sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri beslenmedir. sınıf defteri oku
Resmi ve samimi olmak üzere iki iletişim biçimi vardır. sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar eğitim için kullanılacak yerlerdir. sınıf defteri oku
Sebze ve meyveler hastalıklardan korunmamızı sağlar. sınıf defteri oku
İskeletin bir görevi de iç organlarımızı korumaktır. sınıf defteri oku
Boya kalemleri ......... .......... dersinde kullanılan araç gereçleridir. sınıf defteri oku
 Dolaptaki 16 litre sütün 6 litresini içersek geriye kaç litre süt kalır? sınıf defteri oku
"Ben öğretmen olmak istiyorum." diyen bir öğrencinin ileride olmak istediği meslek ile alakalı bir resim vardır? sınıf defteri oku
Kasların kemiğe bağlandığı yerlere .. denir. sınıf defteri oku
"Hasta olan tanıdıklarımızı ....................  etmeye özen göstermeliyiz."
yukarıda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi gelmelidir.
sınıf defteri oku
Yarım kilogramı 22 kilogram gelen unun tamamından 5 kilogram fazlası kaç kilogram un olur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi