"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sözlük ve imla kılavuzunu kaynak kitap olarak kullanamayız. sınıf defteri oku
Planlı olursak derslerimizde başarılı oluruz. sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
Bayrak bağımsızlık sembolüdür. sınıf defteri oku
...  her gün okurum.  
Yukarıdaki boşluğa hangi kelime gelmelidir?
sınıf defteri oku
"Hasta olan tanıdıklarımızı ....................  etmeye özen göstermeliyiz."
yukarıda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi gelmelidir.
sınıf defteri oku
Bir arkadaşımıza cevap verirken başımızı yukarıya doğru kaldırmayı ........ anlamına kullanırız. sınıf defteri oku
Gündüz lambaları açık bırakmak doğru bir davranış değildir. sınıf defteri oku
İslam dininin temel kaynakları hangi şıkta doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
Bir kolide toplam 20 yumurta vardır. Yusuf 6 koli yumurta almıştır. Yusuf`un aldığı yumurtaların 8 tanesi kırık çıkmıştır. Toplam kaç tane sağlam yumurta vardır? sınıf defteri oku
Onlar basamağı 6, birler basamağı 5 olan sayının 4 katı kaçtır? sınıf defteri oku
Hasta olan kişilere ........... .........  demeliyiz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi