"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sınıfımızdaki basketbol çalışmalarına katılan erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 6 eksiktir. Basketbol çalışmalarına katılan kız öğrencilerimiz 28 kişidir. Sınıfımızın mevcudu 62 olduğuna göre, sınıfımızda basketbol çalışmalarına .... sınıf defteri oku
Günlük işlerimiz için günlük plan yapmalıyız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki boşluklara sırasıyla aşağıdakilerden hangileri gelmelidir? sınıf defteri oku
Grup arkadaşlarını ............. etmek çalışmanın daha çabuk bitmesini sağlar. sınıf defteri oku
Bir bahçede 368 tane elma ve 197 tane de armut ağacı vardır. Bu bahçedeki meyvelerin sayısı kaçtır?  sınıf defteri oku
...................... kendi besinlerini kendileri yaparlar. sınıf defteri oku
İki gün sonra doğum gününü kutlayacak olan Didar’ın doğum gününe kaç saat kalmıştır? sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku
İzinsiz eşyamızı alan arkadaşlarımız ........... uyarmalıyız. sınıf defteri oku
Hasta olan kişilere ........... .........  demeliyiz. sınıf defteri oku
"Gaziantep" kelimesindeki ünsüz harfler hangileridir? sınıf defteri oku
Müslümanların kıblesi aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi