"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Şimdi oynadığımız oyunlar babamızın çocukken oynadığı oyunlar ile aynıdır. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi bir çift sayıdır ? sınıf defteri oku
Tarçın 9 yaşında, Orkun’un yaşı ise Tarçının yaşından 4 fazladır. Tarçın ile Orkun’un yaşları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Hediye parasının 15 lirasını Ceren`in babası üstlendiğine göre her biri kaçar lira verirse ihtiyaçları olan 225 lirayı tamamlamış olurlar? sınıf defteri oku
Sınıfınızın bir krokisini çizerek tanıtınız . sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğitimdir. sınıf defteri oku
İnsanların sevap ve günahlarını yazmakla görevli olan ve sağımızda ve solumuzda bulunan meleklere ne ad verilir? sınıf defteri oku
Cümlesinde sıfat hangi kelimedir? sınıf defteri oku
Bir kümeste 9 tavuk ve 5 ördek vardır. Kümesteki hayvanların ayakları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim hangi halife döneminde çoğaltılıp komşu bölgelere gönderildi? sınıf defteri oku
Öğretmenim, Atatürk`ün disiplinli ve ....... çalıştığını bunun için başarılı olduğunu söyledi. sınıf defteri oku
Okul ve sınıf eşyalarını özenli kullanmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi