"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yolcu  ve yük taşımaya yarayan araçlara ............... araçları denir. sınıf defteri oku
Bayrak bağımsızlık sembolüdür. sınıf defteri oku
Arkadaşımızdan silgisini isterken `Lütfen` demesek bize vermek zorundadır. sınıf defteri oku
Yaralanma ya da kaza durumlarında bize ........... aile büyüklerimizin telefon numaralarını bilmeliyiz. sınıf defteri oku
İnce ünlü harfler hangi seçenekte doğru verilmiştir? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi "Kelime`i Tevhid" ifadesidir? sınıf defteri oku
Hz Muhammed (As.) ne zaman vefat etmiştir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki cümlelerden hangisi olumsuz bir düşünceyi ifade eder? sınıf defteri oku
Timsah hem karada hem de suda yaşayabilir. sınıf defteri oku
Okul çıkışı arkadaşlarımızla oyun oynamak için öğretmenimizden izin almalıyız. sınıf defteri oku
Her öğrencinin güçlü ve .......... yönleri vardır? sınıf defteri oku
Dengeli beslenmek için aşağıdakilerden hangisini yapmalıyız?  sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi