"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

Temmuz Ayı Belirli Günve Haftalar

İçerikler ve Sorular

Yanlı davranışlar arkadaşlığı ..................  etkiler. sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim hangi halife döneminde çoğaltılıp komşu bölgelere gönderildi? sınıf defteri oku
Yarım kilogramlık paketlerde bulunan 42 paket şekerin 7 kilogramı satılıyor. Geriye kaç paket şeker kalır? sınıf defteri oku
Olayların tarih sırasına göre dizilişine kronoloji denir.  sınıf defteri oku
Kuzey, güney, doğu ve batı ........  yönlerdir. sınıf defteri oku
Derslerde başarılı olmak için derse ................. gelmeliyiz. sınıf defteri oku
...................... kendi besinlerini kendileri yaparlar. sınıf defteri oku
Eve giriş - çıkış saatlerimizi anne-babamız düzenler. sınıf defteri oku
 Halama, 750 mandalın 250 tanesini verdik. Bize geriye kaç mandal kalır? sınıf defteri oku

diyerek tüm insanlara kucak açan ünlü düşünürümüz kimdir? sınıf defteri oku
95 kilogram ağırlığındaki pirinçlerden önce 15 kg ve daha sonra da 30 kg satılıyor. Geriye kaç kilogram pirinç kalır? sınıf defteri oku
 309-281-169-411 Sayıların büyükten küçüğe sıralandığı şkkı bulunuz ? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi