"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

2 hafta 2 gün sonra teyzem geleceğine göre, teyzem kaç gün sonra gelecek? sınıf defteri oku
Sınıf başkanını oy kullanarak seçimle belirleriz. sınıf defteri oku
Bahçemize 42 zeytin,19 incir fidanı diktik. Diktiğimiz fidanlardan 6 tanesi kurumuş. Bahçemizde kaç tane fidan vardır? sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
Bir yerin kuş bakışı görünüşünün küçültülerek ve ölçek kullanmadan çizimine ........... denir. sınıf defteri oku
Hayatımızı sağlıklı bir şekilde sürdürebilmemizi sağlayan kişisel temizlik  kurallarına kişisel bakım denir. sınıf defteri oku
Oyun oynarken kaza olursa ilk önce nöbetçi öğretmene haber vermeliyiz. sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar eğitim için kullanılacak yerlerdir. sınıf defteri oku
"vurdumduymaz" kelimesinin anlamı aşağıdakilerden hangisidir ? sınıf defteri oku
İmla kılavuzu sözcüklerin anlamını bulabileceğimiz bir kaynak kitaptır.  sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
Yukarıdaki yüzlerden hangisi şaşkın bir ifadedir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi