"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İskeleti oluşturan set yapıya kemik denir. sınıf defteri oku
Evde herkesin kendine göre bir görevi vardır. sınıf defteri oku
Bir elimizde kaç parmağımız vardır? sınıf defteri oku
Bir manav 3 liralık muzdan 8 kg, 2 liralık portakaldan 20kg, 3 liralık domatesten 21kg satmıştır. Bu manav toplam kaç kg ürün satmıştır? sınıf defteri oku
Artacak çikolatayı da kendisine ayırmayı düşünen İrem bu durumda her bir arkadaşına kaç çikolata vermiş ve kendisine kaç çikolata ayırmış olur? sınıf defteri oku
Tarihi mekanları gezerek geleceğimizi yaşamış oluruz. sınıf defteri oku
 "Uzaktaki ev ........ görünüyordu."
Cümlede boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
Sınavda birinci olan arkadaşımıza geçmiş olsun demeliyiz. sınıf defteri oku
Kemikler kan yapımında görev alır. sınıf defteri oku
İletişim kurarken vücut dilini hiç kullanmayız. sınıf defteri oku
Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerden anlamlı bir cümle oluşturursak hangisi en sonda yer alır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi