"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Peygamber efendimizin süt annesi kimdir? sınıf defteri oku
“Pisiklete binerken dikkatli olmalıyız. ” Bu tümcede hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Göğüs kafesi kemiklerinin içi boştur. sınıf defteri oku
Ramazan bayramı dini bayramdır. sınıf defteri oku
84 santimetreye kaç santimetre daha eklersek 1 metre olur? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi meleklerin özelliklerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
Kulüp çalışmaları bize ............... bilinci kazandırır. sınıf defteri oku
Bir sayının 6 katı 90`dır. Aynı sayının 3`e bölümü kaçtır? sınıf defteri oku
Tırnaklarımızı her gün kesmeliyiz.
sınıf defteri oku
45-49-53-57-?
yukarıdaki örüntüde soru işareti yerine gemelidir ?
sınıf defteri oku
4 kilogram ve 7 yarım kilogram toplam kaç yarım kilogram eder? sınıf defteri oku
"Okulda kırk kız öğrenci var"
Cümlesinde hangi kelime sıfat görevindedir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.6. Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.
Bilgisayar, televizyon, cep telefonu, tablet, oyun konsolu ve elektrikli ev aletleri gibi elektronik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı üzerinde durulur. İnternet, bilgisayar oyunu ve sosyal medya gibi teknoloji bağımlılığına neden olabilecek durumlar k "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi