"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Mehmet 12 yaşındadır. Kardeşi Oğuz, Mehmet`den 6 yaş büyüktür. Oğuz kaç yaşındadır?  sınıf defteri oku
Güneş ............ doğar. sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken yere bakmalıdır. sınıf defteri oku
365 yapraklı takvimden 355 yaprak kopartılmıştır. Buna göre yeni yıla kaç gün kalmıştır? sınıf defteri oku
 Bugünün işini ………………… bırakma. sınıf defteri oku
Sevgi 245 sayısını seçiyor. Ayşe ise 244 sayısını. Acaba bu iki öğrencinin seçtiği sayıların toplamı ne olur? sınıf defteri oku
Otoparka sabah 82 araç ve öğleden sonra 57 araç park etmiş. Bu otoparka bir günde kaç tane araç park etmiştir? sınıf defteri oku
Tekrarlayan trafik cezalarım o kadar çoğalmıştıki yetkililer para cezasıyla beni yola getiremeyeceğini anladıklarından ehliyetimi bir süreliğine almışlardı. Bu süre içinde araba kullanmam kesinlikle yasaktı.
 Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir sınıf defteri oku
İslam`da tek ilah inancına ne ad verilir? sınıf defteri oku
Küçüklerimize sevgi ile, büyüklerimize saygı ile yaklaşmalıyız. sınıf defteri oku
Yüksek merdivenlerden atlama oyunu eğlenceli ve zevkli bir oyundur. sınıf defteri oku
İhrama girerken niyet ettikten sonra okunan duaya ne ad verilir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi