"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Fırtına ağaçları devirdiği ................ yol kapanmış. sınıf defteri oku
Odun, kömür ve doğal gazı bilinçli kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Müze, toplumların kullandıkları tüm eşyaları . .. . . . . . için oluşturulmuş kurumdur. sınıf defteri oku
Kulüp çalışmaları bize ............... bilinci kazandırır. sınıf defteri oku
Bir meyve bahçesinde 56 kiraz ağacı, 49 vişne ağacı vardır. Kiraz ve vişne ağaçlarının toplamı kadar da elma ağacı olduğuna göre bu bahçede kaç ağaç vardır? sınıf defteri oku
İzinsiz eşyamızı alan arkadaşlarımız ........... uyarmalıyız. sınıf defteri oku
Sonbahar mevsiminden önce ..................... mevsimi gelir. sınıf defteri oku
"vurdumduymaz" kelimesinin anlamı aşağıdakilerden hangisidir ? sınıf defteri oku
Bilgisayar evde bir oyun ve eğlence aracıdır. sınıf defteri oku
Derslerde başarılı olmak için derse ................. gelmeliyiz. sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken yere bakmalıdır. sınıf defteri oku
Seval önce 200, sonra 100, daha sonra da 300 TL’ sini harcamıştır. Seval toplam kaç TL harcamıştır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi