"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Seda’nın boyu 1 m 24 cm, Asiyenur ’un boyu 1 m 26 cm ‘dir. İkisinin boyları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızı onların fiziksel özelliklerine göre seçeriz. sınıf defteri oku
Erkeklerde örtülmesi mecbur yerler neresidir? sınıf defteri oku
Kaybettiğimiz yarışmalarda birinci olan takımı .......... etmeliyiz. sınıf defteri oku
"Elli bir" sayısı rakamla 41 diye yazılır. sınıf defteri oku
İlköğretim haftası kasım ayında kutlanır. sınıf defteri oku
Çeyrek saatte 7 soru çözen Yaren, 1 saatte kaç soru çözer? sınıf defteri oku
Etnoğrafya müzesi Ankara’dadır. sınıf defteri oku
Bir bahçede 26, ikinci bahçede 55 ağaç vardır. İki bahçede toplam kaç ağaç olur? sınıf defteri oku
Farz olan oruç hangi ayda tutulur? sınıf defteri oku
Kırtasiyeden 40 tane çizgili kâğıt, 60 tane çizgisiz kâğıt aldım. Aldığım kâğıtların hepsi kaç tanedir? sınıf defteri oku
Biz insanlar için en korunaklı yer evimizdir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi