"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kantin ile sınıfımızın arası 36 adımdır. Teneffüste kantine gidip gelirsem kaç adım yürümüş olurum? sınıf defteri oku
"Gaziantep" kelimesindeki ünsüz harfler hangileridir? sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı ................... olmalıyız. sınıf defteri oku
Kulüp çalışmaları bize ............... bilinci kazandırır. sınıf defteri oku
İki torba şeker 20 kilogramdır. 7 torba şeker kaç kilogram olur? sınıf defteri oku
Teneffüslerde sınıflarımızı havalandırmalıyız. sınıf defteri oku
"Anaktar" kelimesinin doğru yazılışı ............ gibi olmalıdır. sınıf defteri oku
Bir yılda dört mevsim vardır. sınıf defteri oku
Gökhan`ın 18 bilyesi var. Murat`ın bilyeleri Gökhan`ın bilyelerinden 8 fazladır. İkisinin bilyeleri toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Namazda ayakta durmaya ne denir? sınıf defteri oku
123 ile 139 sayılarının toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi günlük hayatımızda kullandığımız dini ifadelerden değildir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi