"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

" Çocuklar Parkta oynuyorlar. "  Cümlesinde hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Sabah uyandığımızda elimizi yüzümüzü yıkamalıyız. sınıf defteri oku
Bilinçli bir tüketici alacağı ürünün ..................  damgasına bakar. sınıf defteri oku
Sağlıklı olmak için temizlik kurallarına dikkat etmeliyiz. sınıf defteri oku
8 - 7 - 6 - 5 - ..... - 3
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir? sınıf defteri oku
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı için ........... süsleriz. sınıf defteri oku
Alfabemizde ....... sesli ve ...... sessiz harf vardır.
Yukarıdaki boş bırakılan yerlere sırası ile ne yazılmalıdır?
sınıf defteri oku
48’in 9 katı ile 84’un 5 katının farkı kaçtır? sınıf defteri oku
Cumhuriyet, halk egemenliğine dayanan bir yönetim şeklidir. sınıf defteri oku
..................     .........................   okulların açıldığı ilk hafta kutlanır. sınıf defteri oku
Yukarıdaki çiçekleri onluk ve birlik olarak ifade etmek isteyen Yusuf Şamil aşağıdaki cevaplardan hangisini seçmelidir? sınıf defteri oku
"Bilsin ki insan için kendi çalışmasından başka bir şey yoktur.” "Allah’a güvenmek demek boş boş beklemek değildir." "İnsana düşen elinden geleni yapmak ve gerisini Allah’a bırakmaktır." Yukarıda bahsedilen her mü’minde bulunması gereken davranış hangisid sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi