"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir sorunla karşılaştığımızda ümitsizliğe kapılmalıyız. sınıf defteri oku
Öğretmenimiz bize söz hakkı vermese de cevabı bildiğimiz soruları cevaplayabiliriz. sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
Üçüncü sınıfların dört şubesi vardır. Her sınıfta 12 sıra vardır. Her sırada ikişer öğrenci oturuyorsa, üçüncü sınıfta toplam kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Bir topluluk önünde konuşurken ne gibi davranışlarda bulunmalı yada bulunmamalıyız. sınıf defteri oku
"Anne çarşıya gidelim mi ... "
Yukarıdaki cümlenin sonuna hangi seçenekteki noktalama işareti gelmelidir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki karşılaştırmaların doğrumu yanlış mı olduğunu yazınız.
429>451
sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim nerede ve ne zaman indirilmeye başlanmıştır? sınıf defteri oku
Farklılıklara ............. göstermeliyiz. sınıf defteri oku
Sorulara cevap vermek için parmak kaldırmalıyız. sınıf defteri oku
İletişim kurarken vücut dilini hiç kullanmayız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi